Три ключові інструменти, які допоможуть МФО стати необанком

Нeвжe ринoк мікрoкрeдитувaння сягнув свoгo піку? У кулуaрax учaсники нaтякaють нa скляну стeлю гaлузі, скaржaться нa пoсилeння вимoг рeгулятoрa в oсoбі НБУ тa зміну спoживaцькиx нaстрoїв. Після стрімкoгo зрoстaння, якe відбулoся у другій дeкaді стoліття, сeгмeнт підкoсилa кoрoнaкризa. Нa кульгaючу індустрію чeкaє пeрeрoзпoділ як прoвісник (спoдівaємoся) віднoвлeння у 2022 році, який змушує МФО змінювати свої бізнес-моделі, розширювати продуктові лінійки, дедалі впевненіше заходячи возьми традиційно банківську територію. 

Этак, днями компанія Moneyveo анонсувала випуск власної платіжної картки держи базі міжнародної платіжної системи Visa. Фінансові компанії энергически розвивають свої мобільні застосунки, удосконалюють технології віддаленої ідентифікації та скорингу. По всей видимости, що еволюція фінансового ринку набирає обертів. Заманлива обещание можливості відкритого банкінгу стимулює технологічне оновлення. Найголовніше в цей одну минуту — не розпорошувати зусилля, а обрати 2-3 ІТ-ініціативи зі зрозумілим горизонтом повернення інвестицій. 

Accord Group співпрацює з банками більше 10 років. З точки зору технологічного супроводу міграції від МФО после повноцінного банку ми согласно правилам знаємо, що варто зробити возьми рівні мапи проєктів. 

Сьогодні пропонуємо придивитися впредь до двох сценаріїв, які допоможуть МФО адаптуватися до самого нових умов і підвищити стійкість бізнес-моделі.

Зниження вартості ризику неповернення вслед за рахунок інвестицій у технології оцінки позичальників та нові дані 

Дотримання балансу між вартістю даних та інформативністю стає важливим важелем зниження собівартості позики. Зниження ризику можна досягти, удосконаливши способи оцінки ризику позичальників вслед допомогою рішень Big Data Scoring та AI Fraud Management. Вони дають змогу обробляти доступні сверху ринку джерела даних в целях підвищення інформативності та зростання якості і швидкості прийняття рішень. Додаткова вагома цінність використання скорингу — отримання зведених даних від трьох мобільних операторів, які працюють в Україні.

Збільшення частки кредитів, виданих путем мобільні застосунки, яке ми спостерігаємо з початку пандемії, також сприяє зниженню рівня ризику, тому що дає змогу задіяти більший обсяг доступних на оцінки даних.

Оптимізація операційних витрат для того зниження вартості обслуговування клієнтів

Операційні витрати, маловыгодный пов\’язані з вартістю даних, також є важливою сферою во (избежание оптимізації собівартості позики. Під такими витратами мається сверху увазі весь цикл операцій, що відбувається всередині організації: від старту роботи з клієнтом, ведення його договорів, рахунків, платежів прежде роботи контакт-центру і збору заборгованості. Щоб знизити вартість операційних витрат возьми ведення клієнта, найчастіше потрібні зміна моделі роботи самої організації та підвищення внутрішньої ефективності. Такими заходами можуть бути переведення операцій з офлайну в онлайн, зменшення кількості необхідних документів во (избежание оформлення позики, використання різних технологій зниження навантаження возьми контакт-центри, оптимізація витрат держи збір заборгованості. 

Захист даних клієнта

Що ще если потрібно, щоб досягти успіху в новій ері фінтеху? Дбайливе ставлення после даних клієнта, звісно. Макросегмент справді часто зазнає атак кіберзлочинців. Здебільшого це злам електронної платіжної системи з метою отримати дистанційну позику. З такими діячами МФО давненько звикли боротися самостійно. Вони проводять платежі из-за захищені канали, запроваджують системи динамічної ідентифікації позичальників тощо. Проте найголовніша загроза — це крадіжка персональних даних, причиною якої можуть бути як вразливості веб-сервісів ли серверів, так і неправомірні дії співробітників. Или створення повноцінної системи кіберзахисту, яка охоплювала б як внутрішній длина, так і зовнішній, – також одне з важливих завдань МФО в (видах підтримання життєздатності. 

Комментирование и размещение ссылок запрещено.

Обсуждение закрыто.